2017年1月10日 星期二

Vibrator, 震樓神器,剁肉餅行為


//近日朋友看到報導,內地熱賣回敬樓上嘈吵的震樓神器,紛紛想起我。是的,二十年前我巳經發明手動版。故事有下集的,有漂亮教徒小師妹看此文後說我是生蕃,沒到兩年後,她借去我的神木,解決了樓上半夜神秘剁肉餅行為。//
作者按:近日朋友看到報導,內地熱賣回敬樓上嘈吵的震樓神器,紛紛想起我。是的,二十年前我巳經發明...
THESTANDNEWS.COM


----

et cetera, et cetera 英文人行道: 八月2010

word-watcher.blogspot.com/2010_08_01_archive.html




Urban Dictionary: Vibrator

www.urbandictionary.com/define.php?term=Vibrator

Vibrator. <noun> 1) The reason she has a headache. 2) Straight men's worst enemy. 3) A phallic object which vibrates, primarily used to hand women an easy ...

振動器甚至不被認為是性玩具,直到20世紀20年代。
醫生創建振動器後生長累了手淫'歇斯底里'婦女
一百年前,振動器被發明來減輕醫生,其...
BROADLY.VICE.COM

Vibrators weren't even considered sex toys until the 1920s.


One hundred years ago, the vibrator was invented to relieve doctors, whose…
BROADLY.VICE.COM

沒有留言:

張貼留言